Tag Archives: lawak siot

Gambar lawak – Realiti mengenai gaji / pendapatan korang yang tak dapat disangkal!

Siapa berani sangkal apa yang dinyatakan dalam gambar kat bawah? Hahaha.. Memang. Aku sendiri pun tak dapat nak sangkal, sebab realitnya memang macam nih. Duit gaji dapat ciput je, tapi kawan-kawan dan apa yang diceritakan kepada orang lain pasal gaji diri nih macam banyak je bunyinya. Macam juta-juta je. Juta dalam rupiah la. ;D Yang… Read More »

Gambar lawak – Aku dalam dua keadaan yang berbeza

Gambar kat bawah ni mengingatkan kepada diri aku sendiri, memang dari dulu lagi orang selalu cakap kalau aku berjalan laju je, dah tu serius pulak muka. Tapi bab muka memang sejak azali lagi dah. Tak dapat nak dibuat apa-apa. Takkan nak buat pembedahan plastik lak kan? Jalan laju lak sebab memang dah terikut dengan gaya… Read More »

Gambar lawak – Cara mudah nak tahu dia jodoh kita!

Siapa kata susah sangat nak cari dan tahu siapa jodoh kita? Senang ape! Cuma kena tanya satu soalan je kat dia. Apapun, korang baca dulu dan boleh cuba kemudian. Tapi yang pasti, nanti aku nak cuba gak. Wahaha! P/s: Tapi lebih baik siasat dulu, pastikan bukan laki atau bini orang. Nayo kang! ;D Yang benar,… Read More »

Lawak Tahun Baru – Jumpa di tahun hadapan!

Lawak tahun baru – Jumpa di tahun hadapan Dua orang kawan (Farid & Manan) sedang lepak sambil menunggu detik tahun baru tiba, lagi 2 minit. Lalu Farid pun berkata kepada Manan. Farid    : Manan, kita jumpa lagi di tahun hadapan. Manan : Macam lama je bunyinye.. Diorang dua pun gelak..  Hahaha. ;D Yang benar, Admin