Tag Archives: kelakar

Gambar lawak – Realiti mengenai gaji / pendapatan korang yang tak dapat disangkal!

Siapa berani sangkal apa yang dinyatakan dalam gambar kat bawah? Hahaha.. Memang. Aku sendiri pun tak dapat nak sangkal, sebab realitnya memang macam nih. Duit gaji dapat ciput je, tapi kawan-kawan dan apa yang diceritakan kepada orang lain pasal gaji diri nih macam banyak je bunyinya. Macam juta-juta je. Juta dalam rupiah la. ;D Yang… Read More »

Earning CPUV yang paling cepat datang dan pergi…

Tak tahu apa citer. Sekejap je dia datang dan pergi. Tapi tak kisah sebab sekurang-kurangnya aku tahu blog nih ada nilai walau sen-sen je dan masih boleh menarik minat advertiser. Dari takde? Lagipun walaupun sen-sen, nanti tak cukup Rm50 tak gak dapat cashout. Sen-sen ni jugalah yang membantu. Belajar dari pengalaman. Hehehe ;D Yang benar,… Read More »

Gambar lawak – Gaya tidur paling ohsem masa di sekolah!

Pertama kali aku tengok ada orang yang boleh tidur dengan gaya paling ohsem macam dalam gambar nih. Lawak aaa. Hahaha. Macam-macam pesen / gaya tidur kat dunia ni rupanya. Dan yang ni memang paling ohsem! Siapa pernah buat, sila angkat diri sendiri. ;D P/s: Inikah yang dipanggil genius? Yang benar, Admin

Gambar lawak – Tersilap tempat!

Gambar yang agak kelakar, ada ke boleh tersilap tempat telur burung yang sekor nih. Mengingatkan aku masa masih baru di tempat kerja, sekolah, kolej dll. Semuanya terasa asing, orang ramai di sekeliling dan tak dikenali. Dengan gaya masing-masing, ada yang macam nak telan orang dan seribu satu macam gaya. Hehehe ;D Yang benar, Admin