Tag Archives: cerita lawak

Alamak! Dah 24 tahun umur aku!

Tak terasa pulak dah 24 tahun aku hidup di muka bumi nih. Bwahaha. Ya, hari ni adalah hari jadi aku, dan macam biasa dapat ucapan dari keluarga dan kawan-kawan. Terima kasih semua, tapi satu je aku musykil. Hadiah aku maner? Heheh. ūüėÄ Btw, hari ni ada je berita baik dan buruknya. Cerita yang baik-baik dahulu.‚Ķ Read More »

Aktiviti hari ini…

Selain dari makan, minum, berak dan tidur (4 perkara asas dalam kehidupan menurut cikgu aku dahulu) …   Aktiviti aku hari ni: 1. Kemaskini blog & baru perasan ada “error” kat blog nih di mana iklan nuffnang hilang entah kemana. Siapakah yang telah menculik beliau? Menurut Adam, tak tahu. Aiman pula tak kisah. Tapi pendek‚Ķ Read More »

Lawak Tahun Baru – Jumpa di tahun hadapan!

Lawak tahun baru РJumpa di tahun hadapan Dua orang kawan (Farid & Manan) sedang lepak sambil menunggu detik tahun baru tiba, lagi 2 minit. Lalu Farid pun berkata kepada Manan. Farid    : Manan, kita jumpa lagi di tahun hadapan. Manan : Macam lama je bunyinye.. Diorang dua pun gelak..  Hahaha. ;D Yang benar, Admin