Tag Archives: gambar lucu

Gambar lawak – Gaya tidur paling ohsem masa di sekolah!

Pertama kali aku tengok ada orang yang boleh tidur dengan gaya paling ohsem macam dalam gambar nih. Lawak aaa. Hahaha. Macam-macam pesen / gaya tidur kat dunia ni rupanya. Dan yang ni memang paling ohsem! Siapa pernah buat, sila angkat diri sendiri. ;D P/s: Inikah yang dipanggil genius? Yang benar, Admin

Gambar lawak – Tersilap tempat!

Gambar yang agak kelakar, ada ke boleh tersilap tempat telur burung yang sekor nih. Mengingatkan aku masa masih baru di tempat kerja, sekolah, kolej dll. Semuanya terasa asing, orang ramai di sekeliling dan tak dikenali. Dengan gaya masing-masing, ada yang macam nak telan orang dan seribu satu macam gaya. Hehehe ;D Yang benar, Admin

Gambar lawak – Aku dalam dua keadaan yang berbeza

Gambar kat bawah ni mengingatkan kepada diri aku sendiri, memang dari dulu lagi orang selalu cakap kalau aku berjalan laju je, dah tu serius pulak muka. Tapi bab muka memang sejak azali lagi dah. Tak dapat nak dibuat apa-apa. Takkan nak buat pembedahan plastik lak kan? Jalan laju lak sebab memang dah terikut dengan gaya… Read More »

Gambar lawak – Ramalan bomoh siam yang menjadi kenyataan!

Sebenarnya, melalui rupa bentuk susunan jari kaki kita boleh mengetahui perangai seseorang. Dan menurut ramalan bomoh siam, ada 4 jenis kategori perangai seseorang. Rujuk gambar di bawah… P/s: Ini sekadar untuk gurauan sahaja. Jangan dipercayai. Tahyul belaka. Kecuali bab curang tu insyaallah. Haha ;D Yang benar, Admin