Tag Archives: lawak

Kisah Lawak – Kira menjawab soalan ke tu?

Kalau tak silap aku tahun lepas kot, sedang aku sibuk mengurus parcel yang baru sahaja dihantar oleh pelanggan, ada belasan kotak masa tu. Datang orang putih ke kaunter dan berkata: “Hi, how are u?” Sepatutnya aku jawab I’m fine, Thank you. Tapi entah macamana aku tercakap “welcome”… =_=” Yang benar, Admin

Gambar lawak – Realiti mengenai gaji / pendapatan korang yang tak dapat disangkal!

Siapa berani sangkal apa yang dinyatakan dalam gambar kat bawah? Hahaha.. Memang. Aku sendiri pun tak dapat nak sangkal, sebab realitnya memang macam nih. Duit gaji dapat ciput je, tapi kawan-kawan dan apa yang diceritakan kepada orang lain pasal gaji diri nih macam banyak je bunyinya. Macam juta-juta je. Juta dalam rupiah la. ;D Yang… Read More »

Gambar lawak – Gaya tidur paling ohsem masa di sekolah!

Pertama kali aku tengok ada orang yang boleh tidur dengan gaya paling ohsem macam dalam gambar nih. Lawak aaa. Hahaha. Macam-macam pesen / gaya tidur kat dunia ni rupanya. Dan yang ni memang paling ohsem! Siapa pernah buat, sila angkat diri sendiri. ;D P/s: Inikah yang dipanggil genius? Yang benar, Admin

Gambar lawak – Tersilap tempat!

Gambar yang agak kelakar, ada ke boleh tersilap tempat telur burung yang sekor nih. Mengingatkan aku masa masih baru di tempat kerja, sekolah, kolej dll. Semuanya terasa asing, orang ramai di sekeliling dan tak dikenali. Dengan gaya masing-masing, ada yang macam nak telan orang dan seribu satu macam gaya. Hehehe ;D Yang benar, Admin