Tag Archives: lucu

Gambar lawak – Surat yang perlu ditulis bila putus cinta!

Gambar ni pun aku terjumpa kat facebook, sengal tul. Korang bolehlah cuba kalau awek atau pakwe korang tibe-tibe mintak putus ngan korang. Hahaha. Ayat yang terakhir tu yang paling aku takleh nak tahan. “Walaupun apa terjadi kau tetap kena bayar!”. Selamat mencuba! ;D P/s: Boleh tahan dahsyat gak penangan putus cinta ni ek. Sampai boleh… Read More »

Lawak Tahun Baru – Jumpa di tahun hadapan!

Lawak tahun baru – Jumpa di tahun hadapan Dua orang kawan (Farid & Manan) sedang lepak sambil menunggu detik tahun baru tiba, lagi 2 minit. Lalu Farid pun berkata kepada Manan. Farid    : Manan, kita jumpa lagi di tahun hadapan. Manan : Macam lama je bunyinye.. Diorang dua pun gelak..  Hahaha. ;D Yang benar, Admin