REVIEW: Komisen ke-3 dari TONEPLUS (Simkad yang melindungi dan membayar penggunanya!)

By | November 21, 2016

review-toneplus-membayarketidak-scamtak-paymentke-3

Semua rakan niaga simkad toneplus sibuk bercerita tentang komisen yang baru diorang terima hari ni. Dibayar awal walaupun tarikh pembayaran awal sepatutnya 25 haribulan. Ada yang terima RM60k+, RM20K+, RM17K dan sekecil-kecil cili padi punya komisen macam aku cuma RM43.15 .Sikit, ya aku tahu. Tapi aku terima setiap bulan. Dan aku lebih berbangga dengan hasil titik peluh sendiri.

Nak cerita orang lain dapat ribu-riban pun bagi aku tak guna, takde-nya dia nak bagi kat aku sesen pun. Kah kah kah. Apapun, aku masih ahli biasa, yang mempunyai 6 ahli yang didaftarkan di bawah aku bulan lepas, sekarang baru 7 orang. Biar pelan janji jalan. Dont belok-belok, wait what? ;D

Korang rasanya boleh bayangkan kalau dengan 6 ahli boleh dapat komisen serendah RM30-RM40 sebulan, buatlah kiraan sendiri kalau korang rajin mendaftarkan lebih ramai ahli, 100 orang ke? 200… Dan seterusnya. Kalau dapat 40 orang sekalipun dengan anggaran topup RM30 sebulan x 3% = RM3.90 / seorang. RM3.90 x 40 = RM156.00 sebulan. Kalau diorang topup rm50 sebulan? Sekali je korang promosikan dan daftarkan, selagi mana ahli yang didaftarkan topup, selagi tu komisen diterima.

Dan paling menarik bagi korang yang macam aku takde pencen, perniagaan simkad toneplus ini boleh diwariskan kepada isteri, anak-anak atau ibu bapa dll. Mereka akan berterusan menerima komisen tersebut setiap bulan tanpa perlu bersusah-payah lagi. Bagi korang yang berminat, boleh membaca serba sedikit mengenainya di sini:

APA ITU TONEPLUS? (REVIEW)

P/s: Bagi yang berminat untuk tahu lebih lanjut atau ingin mendaftar sebagai ahli, hubungi adminĀ melalui HP: 012-8719348 (wechat, whatsapp) atau bahagian hubungi penulis (dalam blog ni). Ok, bye! ;D

Yang benar,

Admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *