Cicakman 3 Premier with E…?

By | March 31, 2015

Masih ingat tak korang cerita cicakman ni? Kalau dulu superhero-nya saiful apek, sekarang zizan pulak. Korang bila lagi nak jadi superhero? Hahaha. Aku dah pernah, masa kecik-kecik dulu. Rasa nak jadi spider-man sangat, pi panjat almari lepas tu almari tumbang. Nasib sempat melarikan diri dengan bergayanya, anggun persona.

Dan “part” paling seronok….. Lepas tu kena ceramah.. Bwahahaha. Nampak tak ke-superheroan aku kat situ? ¬†Sebagai superhero lagi kena ceramah. Tak dasat apa tu??? LOL…¬†CICAKMAN 3 ni aku belum tengok lagi, tak tahulah macamana jalan cerita dia. Best ke tak? Tak tahu. Nanti ada masa aku pi tengok sendiri.

 Apapun, korang boleh tengok dulu trailernya kat bawah nih.

 

Rujukan;

  1. Iklan nuffnang di blog ini.

 

Yang benar,

Admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *