Kisah lucu – Tiada pilihan (real story)

By | March 1, 2013

┬áKisah lucu – Tiada pilihan

No-other-choice-tiada-pilihan-lawak-gambar

Aku suka menyakat orang, tak kira baik tua mahupun muda atau duda, janda apatah lagi. Kenapa? Saja, suka2. Kalau aku bosan2, aku akan tanyakan soalan yang hanya ada 1 jawapan je korang boleh jawab. Tiada pilihan lain. Macam contoh, aku pernah bertanya kat kawan aku yang sudah berkahwin. Senang ke senang lepas dah kahwin? Kalau yang faham lawak bodoh yang tak seberapa ni memang akan gelak dululah sebelum menjawab soalan aku.

Tapi, bila tak faham atau dikala mungkin orang yang ditanya moodnya tak berapa nak bagus. Mesti aku kena marah balik. Senanglah sangat! Sambil suara ditinggikan, muka macam singa nak telan aku je. Dan padan muka kat aku sebab tanya soalan bonus!

P/s: Nanti kalau aku dah ada awek, aku nak cuba la lamar dia guna cara macam dalam gambar tu, biar dia rasakan.. Wakakaka

Yang benar,
Admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *