Category Archives: Jawatan kosong (PMB)

IKLAN JAWATAN KOSONG – KERANI TETAP / SAMBILAN POS MALAYSIA BERHAD (SARAWAK)

Berita gembira bagi korang yang tengah mencari pekerjaan, POS MALAYSIA BERHAD menawarkan jawatan kosong kerani bagi zon KUCHING, SIBU DAN BINTULU, samada sebagai pekerja tetap / sambilan. Daripada korang menanam anggur a.k.a. mengganggur, bolehlah cuba mengisi borang permohonan yang turut disertakan di dalam artikel ni. TANGGA RUMAH AKU GAJI: RM1,100 – RM2,100 (TETAP) RM47.00 sehari (kerani… Read More »

Jawatan kosong 2012 (Kerani Gred NC1) di pejabat pos!

Aku baru je balik dari bekerja.. Wooo… Best! Sebab hari ni aku tak duduk kat kaunter pejabat pos, tetapi kat dalam van pos bergerak je. Hohoho. Sambil bekerja, dapat jalan2. Tak ke best tu? ;D Ni aku ada berita gumbira untuk korang yang tengah dok cari kerja & nak jadi kerani pos cam aku gak.… Read More »